سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مجوز دادن کانادا برای برگزاری انتخابات گفت: وزارت امور خارجه مسئولیت برگزاری انتخابات در خارج از کشور را دارد و ۳۴۴ شعبه برای خارج از کشور تعریف شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت:‌ در کشور کانادا اعلام کردند مجوز انتخابات در این کشور از ناحیه دولت مربوطه صادر نشده است و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور برگزار نمی‌شود.

او افزود: در آمریکا شعبی تعیین شده است که ایرانیان با مراجعه به شعب و با گذرنامه می‌توانند رأی دهند. در کشور آمریکا رأی‌گیری به صورت حضوری است.

کد خبر 862279
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    آقای قالیباف از همه کاندیدها قوی تر وباتجربه ترومتخصص در امر مهم ریاست جمهوری است‌ ودر هرپستی که بوده موفق وکارامد بوده و قالیباف یک نیروی اجرایی پرکار و باسواد و متخصص وباهوش است که در قوه قانون گذاری وشهرداری ونظامی تجربه داردو از همه جا کوله باری از تجربه دارد واصلا پزشکیان در حد واندازه قالیباف نیست ، وکسی که در قوه مقننه تجربه قانون گذاری داشته باشد برای اجرای قوانین مجلس در قالب ریاست جمهوری قطعا موفق خواهد بود و در امر اجرا موفق خواهد بود ، هر آدم عاقل که یک جو سیاست داشته باشد دکتر قالیباف را انتخاب می کند. پزشکیان افسرده و بی تجربه است و ضعیف ترین کاندید ریاست جمهوری است واصلا نمی توان روی او حساب بازکرد، پزشکانی که متخصص تشخیص افسرده گی هستند از دور آثار افسرده گی را در چهره وصورت ورفتارهای پزشکیان سریعا تشخیص می دهند ، پزشکیان افسرده و یخ زده در تابستان گرم هم کاپشن می پوشد و دستش مثل افسرده ها مرتب چسبیده به پیشانی اش است و این از علائم افسرده گی روحی وجسمی ست ، این را روان پزشکان باتجربه به خوبی وسریعا متوجه می شوند گویا اصلاح طلبان دست به خودکشی سیاسی زدند